BASES CONCURS DE CARTELL I PORTADA DEL PROGRAMA DE FESTES 2023

OBJECTE DE LA CONVOCATÒRIA

La Regidoria de Festes de l’Ajuntament de La Romana, amb el propòsit de fomentar la participació ciutadana en les Festes Patronals i de Moros i Cristians, la cultura, els valors i les senyes d’identitat del municipi convoca el “CONCURS DE CARTELL I PORTADA DEL PROGRAMA DE FESTES 2023”

PARTICIPANTS

Podrà participar qualsevol persona, únicament es podran entregar un màxim de dos treballs per participant, sempre que els treballs siguen originals i inèdits i no hagen estat premiats en cap altre concurs.

DIFUSIÓ

Es convocarà el concurs a través dels mitjans més oportuns per a donar la màxima difusió i facilitar la màxima participació: taulell d’anuncis de l’Ajuntament, pàgina web i xarxes socials municipals, cartells, fullets informatius, etc…

LEMA

La temàtica serà lliure però fent referència a les senyes d’identitat i culturals de La Romana i les seues festes; i d’obligada aparició:

“FESTES PATRONALS I DE MOROS I CRISTIANS. LA ROMANA – 2023. Del 17 al 21 d’agost”

TERMINI, FORMA I LLOC D’ENTREGA

Els treballs hauran d’entregar-se fins al 5 de juliol de 2023 a les 14:00 hores a l’oficina del Registre de l’Excel·lentíssim Ajuntament de La Romana. Plaça Gómez Navarro, 1 – 03669 LA ROMANA.

Haurà d’anar en un sobre tancat amb la inscripció: “CONCURS DE CARTELL I PORTADA DEL PROGRAMA DE FESTES 2023”; i contindrà:

  • Cartolina amb l’obra sense firmar i amb el lema de l’obra escrit per darrere o suport rígid, amb l’arxiu del treball (en cas de ser digital).
  • Sobre tancat amb la inscripció del lema de l’obra, a l’interior del qual apareixeran les dades de l’autor/a (Nom, Cognoms, DNI, Adreça i Telèfon de contacte)

ORGANITZA

Regidoria de Festes de l’Excel·lentíssim Ajuntament de La Romana.

TÈCNICA

Tècnica i procediment lliures excloent colors daurats, platejats i fluorescents, presentats de dues maneres possibles:

  • Digitalment en format JPG.
  • Cartolina format Din-A4

PREMI

S’estableix un únic premi de 200 €, la impressió i publicació del cartell guanyador així com la publicació de l’autoria de la portada al programa de festes.

JURAT

La Regidoria de Festes nomenarà un jurat de cinc persones entre els membres de la Comissió de Festes que elegirà la portada guanyadora sense conéixer l’autor/a.

La decisió del Jurat es farà pública a través de la pàgina web i xarxes socials municipals el 7 de juliol de 2023.

OBRES

L’obra premiada, així com els drets reproducció queden en propietat de l’Ajuntament de La Romana.

Amb totes les obres presentades al concurs, la Regidoria de Festes organitzarà una exposició del 10 al 31 de juliol de 2023. Després d’aquesta data, les obres no seleccionades podran ser retirades en els quinze dies següents en l’horari d’obertura de l’Ajuntament. Les obres no retirades quedaran en propietat de l’Ajuntament de La Romana.

La Regidoria de Festes es reserva el dret a inserir les obres presentades tant en la pàgina web i xarxes socials municipals com al programa de festes. El fet de concursar suposa la total acceptació d’aquestes bases.