DISFRAZANDO LA SOLEDAD

Diumenge que ve 28 de juny a les 19.30 hores la companyia Príapa Teatre posarà en escena a la Casa de Cultura l’obra de teatre “Disfrazando la Soledad” de Juan A. Valdivia.

La representació s’emmarca en la convocatòria de la Diputació d’Alacant de Subvencions a Ajuntaments de la província d’Alacant per a la realització d’activitats culturals, musicals i escèniques; anualitat 2026. L’entrada serà gratuïta.

Rosa governa cada racó de la vella casa familiar. Es prepara per a tornar a veure reunits als seus quatre fills al voltant d’una taula. Pura, Luisa, Rosalía i Juan tornen a trobar-se després de molt de temps sota l’atenta mirada de la seua mare. Sota la seua ombra. Sota els seus silencis i cada una de les seues paraules. Un aire dens carregat de secrets i de retrets que mai van arribar a fer-se. Uns murs que tanquen i oprimixen a cada un d’ells. Un passat que vigila, que mossega i estripa cada indici d’il·lusió i esperança.

L’aparició de Victoria trenca l’equilibri i la visita del Dr. Oliver posa en dubte això que cada un d’ells entén per justícia. La vida torna a ser el jou que ofega i asfíxia. Una història dels qui viuen tractant d’oblidar el passat, suportant el pes d’una vida, estimant i odiant a estos, disfressant la soledat.

“Disfrazando la soledad” és un intens drama humà amb tints lorquians que no deixa indiferent. Les situacions per les quals passen els personatges, el seu passat i les seues circumstàncies fan que empatitzem amb les seues històries ja que sempre hi haurà alguna amb la qual identificar-nos.