La Subdelegació del Govern a Alacant, a través de la Regidoria de Participació Ciutadana de l’Ajuntament de La Romana, organitza una sessió informativa per a tota la ciutadania amb l’objectiu d’acostar l’Administració als ciutadans. Esta sessió es durà a terme demà dimecres 3 d’abril a partir de les 10.00 hores a la Casa de la Joventut.
El contingut de la sessió informativa serà el següent:
- Presentació del projecte servici per a acostar l’Administració a la ciutadania.
- Què fem en la Subdelegació del Govern en benefici de la ciutadania; principals servicis que prestem.
- L’Administració electrònica:
- Canales d’assistència.
- Drets de la ciutadania.
- La carpeta ciutadana.
- Accés electrònic als servicis públics.
- Oficina d’assistència en matèria de registres.
- Credencials digitals: cl@ve, certificat electrònic.
- Vídeo sobre carpeta ciutadana.
- Tríptics de les Cartes de Servicis de la Subdelegació del Govern.
- Precs i preguntes: informació i servicis que es demanden pels ciutadans.
- Oferiment perquè els ciutadans que ho desitgen puguen obtindre identificació electrònica (sistema cl@ve).